یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 27 Apr 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۱۱ آبان ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۳۳:۲۵

معاون امور بندری سازمان بنادر اعلام کرد:
بسته حمایتی سازمان بنادر برای سرمایه‌گذاران

باشگاه خبری فراساحل: عضو هیأت عامل و معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر بازنگری قراردادهای سرمایه‌گذاری بنادر کشور، گفت: این رویه در راستای به حداقل رساندن مشکلات بخش خصوصی است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی سازمان بنادر و دریانوردی، فرهاد منتصر کوهساری در رابطه با قراردادهای سرمایه گذاری در بنادر کشور و تدابیر اندیشیده شده به منظور افزایش میزان آن و در پاسخ به اینکه آیا بسته حمایتی مناسبی برای قراردادهای سرمایه گذاری در بنادر کشور تعریف شده است؟ اظهار داشت:  آبان ماه سال گذشته، بسته حمایتی برای دوران تحریم و شیوع بیماری کووید ۱۹ با هدف کاهش تبعات اقتصادی و اجتماعی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا در پروژه‌های سرمایه گذاری بندری تهیه شد و در نهایت این بسته حمایتی در هیأت عامل سازمان بنادر، مطرح و تصویب شد.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه بسته حمایتی مربوطه به منظور کاهش تبعات اقتصادی و اجتماعی ناشی از تحریم‌های ظالمانه و شیوع بیماری کرونا در پروژه‌های سرمایه گذاری بندری، به بنادر کشور جهت اجرا ابلاغ و اعلام شده است، خاطرنشان کرد: بنادر می‌توانند پس از انتخاب کارشناسان خبره، نسبت به بازنگری قرارداد‌ها اقدام کنند تا مشکلات بخش خصوصی به حداقل برسد. وی در پاسخ به اینکه آیا بازنگری قراردادهای سرمایه گذاری در دستور کار سازمان بنادر و دریانوردی قرارگرفته است؟ عنوان کرد: در فروردین ماه سال جاری، در راستای تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها و به منظور بررسی و اتخاذ تصمیم مناسب، بازنگری قراردادهای سرمایه گذاری، نامه ای به تمامی‌بنادر کشور در خصوص اعلام قراردادهای سرمایه گذاری مشمول بازنگری ارسال شد. کوهساری افزود: نامه یاد شده در خصوص تدوین نقشه راه اجرایی بازنگری قراردادهای سرمایه گذاری بود و با توجه به استعلام انجام شده از بنادر کشور در سال جاری مشخص شد که تعداد ۷۱ پروژه سرمایه گذاری در بنادر کشور نیاز به بازنگری دارند و برای شروع کار درخواست اصلاح مصوبه قبلی به هیأت عامل سازمان بنادر و دریانوردی ارائه شده است.



  کد خبر : 6348
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :